- 05/07/2023
- Posted by: applebite
- Κατηγορία: Τελευταία Νέα Ταξί
Μάλλον κάποιοι είχανε πέσει σε λήθαργο εσκεμμένα εδώ και χρόνια, και ξεπούλησαν τον κλάδο με τους περιβόητους νόμους 4093 & 4530.
Έγινε επανάσταση για να σώσουμε τις άδειες το 2011 από τον Ραγκούση που είδαμε μετά λύπης μας κάποιοι να τον αγκάλιασαν πρόσφατα και δεν άνοιξε «μύτη» με τους νόμους που απελευθέρωσαν το μεταφορικό έργο.
Αντέδρασαν σθεναρά και δεν δέχτηκαν το αντισταθμιστικό μέτρο για τα 7θεσια και 9θέσια ταξί σε όλη τη χώρα, τη στιγμή που ο κ. Σπίρτζης έκανε το μισάωρο στα νησιά για τα ΕΙΧ. (ας μας διαψεύσουν αν μπορούν ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ).
Ας σταματήσουν να μας κουνούν το δάκτυλο για να κρύψουν την απραξία τους και να βγάζουν κάθε τρεις και λίγο ανακοινώσεις για εντυπωσιασμό και μόνο και να μιλάνε για ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΕΣ αγωγές στην get transfer.
Δεν γίνεται να προσπαθούν να επωφεληθούν τις κινήσεις της Ομοσπονδίας, που όντως έχει προσφύγει στα Δικαστήρια με αγωγές για αυτές τις εταιρίες, καθώς και για την απόφαση του ΣτΕ που δίνει το δικαίωμα σε δέκα εταιρίες από αυτές ώστε να μην αναρτούν τις συμβάσεις τους δυο ώρες, πριν στην πλατφόρμα του Υπουργείου.
Η Ομοσπονδία κάνει συντονισμένες προσπάθειες με το νομικό γραφείο που συνεργάζεται κατά αυτών που μας υποκλέπτουν το μεταφορικό έργο και όσοι προσπαθούν να μας πουν ότι ο κλάδος κινδυνεύει από τα ΕΙΧ με οδηγό ας ήταν ξύπνιοι και έξυπνοι όταν έπρεπε όχι τώρα κατόπιν εορτής.
Η Ομοσπονδία δεν δέχεται προειδοποιήσεις από ανθρώπους που κατέστρεψαν τον κλάδο με επαναλαμβανόμενες λανθασμένες κινήσεις, που διαπράχθηκαν την περίοδο της « ηγεμονίας» τους και που φυσικά είναι αδύνατόν αυτή την στιγμή να διορθωθούν από τη μια μέρα στην άλλη, ενώ χρειάζεται σωστός προγραμματισμός και συντονισμένες κινήσεις για να μην δημιουργηθούν ξανά κενά στο νομικό πλαίσιο που πρέπει να δημιουργηθεί, για να λήξει αυτή η δυσμενής κατάσταση που υποκλέπτει το έργο μας.
Οι συνάδελφοι να είναι σίγουροι ότι η Ομοσπονδία βρίσκεται στα ΣΩΣΤΑ χέρια και δεν χρειάζεται υποδείξεις από αυτούς που μας κατέστρεψαν και τώρα παρουσιάζονται ως επαναστάτες ποπολάροι.
Το ταξί θα ανακάμψει, μπορεί να υπήρξαν δυσκολίες με την προηγούμενη πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών αλλά να μη ξεχνάμε και την πανδημία που περάσαμε.
Πρέπει να σας ενημερώνουμε ότι με την νέα ηγεσία, ήδη έχουν αρχίσει επαφές για την αναδιάρθρωση του κλάδου με νέο κανονισμό λειτουργίας, αλλά και για νέο νομικό πλαίσιο που θα ξεκαθαρίζει τους ρόλους των ταξί από τα ΕΙΧ , χωρίς να μπορεί ο καθένας να γίνεται μεταφορέας.
Με συναδελφικούς χαιρετισμούς
Ο Γεν. Γραμματέας
Πετράκης Ελευθέριος