- 14/06/2023
- Posted by: applebite
- Κατηγορία: Τελευταία Νέα Ταξί
Του Μάκη Κασιδιάρη, αντιπροέδρου του ΣΑΤΑ
Μετά από ένα διάστημα έρευνας, παρουσιάσεων και συζητήσεων με τους συναδέλφους, καταλήξαμε στην εφαρμογή κλήσης και διαχείρισης ταξί που θα προωθήσει το ΣΑΤΑ . Με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου – και μάλιστα με πολύ μεγάλη πλειοψηφία- εξουσιοδοτήθηκε το προεδρείο να προβεί στην υπογραφή των συμβάσεων που απαιτούνται , για να πάρει σάρκα και οστά ένα εγχείρημα που φιλοδοξούμε να αλλάξει την κατάσταση στην αγορά του ταξί στην Αθήνα.
Ο τρόπος λειτουργίας της εφαρμογής είναι βασισμένος στον κανονισμό λειτουργίας που διέπει τα ταξί. Κανένας δεν θα μπορεί να ξεφύγει από τη νομιμότητα και κανείς δεν θα μπορεί να έχει προνομιακή μεταχείριση. Το κόστος της εφαρμογής για κάθε συνάδελφο δεν θα ξεπερνά τα 7 ευρώ ανά μήνα.
Συνάδελφοι, μπαίνουμε σε μια διαδικασία έντονου ανταγωνισμού με τις ιδιωτικές εταιρίες. Ο ρόλος του συνδικάτου είναι να προστατεύει τα μέλη του και να δημιουργεί τις κατάλληλες συνθήκες για την βελτίωση του επαγγέλματος. Το ΣΑΤΑ δεν ασκεί επιχειρηματική δραστηριότητα όπως ατυχώς μας κατηγόρησε ο κ. Μαυρίκης. Το ΣΑΤΑ ακούει τις φωνές διαμαρτυρίας των συναδέλφων για το χαμένο μεταφορικό έργο και προσπαθεί να ενώσει όλο τον κλάδο σε μια κοινή προσπάθεια αντιμετώπισης των κινδύνων που αντιμετωπίζει το ταξί. Δεν είναι δυνατόν να μείνουμε απαθείς και με σταυρωμένα χέρια μπροστά στην απειλή αλλοίωσης της ίδιας της δουλειάς μας.
Παραχωρούμε τα αυτοκίνητά μας, τη γνώση μας, τον ιδρώτα μας για να πλουτίσουν κάποιοι που δεν έχουν καμιά σχέση με τον κλάδο. Μόνοι μας κατεβήκαμε στο πεζοδρόμιο για να σώσουμε το ταξί και τη δουλειά μας, μόνοι μας πληρώσαμε πανάκριβα την άδεια για να ασκούμε αυτό το επάγγελμα, μόνοι μας πληρώνουμε τις υπέρογκες εισφορές στο ασφαλιστικό ταμείο, μόνοι μας συντηρούμε τα αυτοκίνητά μας. Για ποιο λόγο πρέπει να βάλουμε συμμέτοχο στις εισπράξεις μας;
Εάν αυτή η προσπάθεια της ενιαίας εφαρμογής αγκαλιαστεί από την πλειοψηφία των συναδέλφων, θα είναι μια νίκη όλων μας. Χρειάζεται υπομονή, χρόνος και σκληρή δουλειά από όλους μας για να καταφέρουμε να πείσουμε το επιβατικό κοινό, ότι οι ταξιτζήδες της Αθήνας δημιούργησαν ένα προιόν που ανταποκρίνεται πλήρως σε κάθε μεταφορική τους ανάγκη.
Είναι αλήθεια ότι αυτή η εφαρμογή θα έπρεπε να λειτουργεί ήδη. Όμως, ποτέ δεν είναι αργά. Από μας εξαρτάται πόσο καλά και πόσο αποτελεσματικά θα την διαχειριστούμε. Το ΣΑΤΑ έκανε το πρώτο μεγάλο βήμα. Τα επόμενα πρέπει να τα κάνουμε εμείς οι ταξιτζήδες.