ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ 16/2/12

1) Η ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΤΑΞΙ ΑΠΟ ΤΑ ΜΜΕ

Τις τελευταίες μέρες παρακολουθήσαμε ένα μπαράζ παραπληροφόρησης από τα ΜΜΕ σχετικά με το ζήτημα που αφορά την απελευθέρωση της αγοράς ταξί. Πρωταγωνιστές οι ίδιοι άνθρωποι , τα ίδια μέσα , τα ίδια συμφέροντα .Είναι ηλίου φαεινότερο ότι δεν πρόκειται για άγνοια ούτε για ελλιπή πληροφόρηση .Οι ανακρίβειες που διοχετεύτηκαν προς την κοινή γνώμη σκόπιμα ανάγκασαν τόσο το Υπουργείο Μεταφορών όσο και την Ομοσπονδία των Ταξί να προβούν σε διευκρινιστικές ανακοινώσεις βάζοντας τα πράγματα στην θέσης τους. Αυτοί που πανηγύριζαν το προηγούμενο καλοκαίρι και στήριζαν το νομοσχέδιο της ντροπής που εμπνεύστηκε ο «καλός» τους φίλος και συνεργάτης και ευτυχώς πρώην Υπουργός Μεταφορών Γιάννης Ραγκούσης είναι οι ίδιοι που προσπαθούν να προκαταβάλουν τον Υπουργό Μεταφορών Μάκη Βορίδη ούτως ώστε ο εφαρμοστικός νόμος να είναι κομμένος και ραμμένος στα μέτρα των συμφερόντων που υπηρετούν.

Λυπούμαστε κύριοι ατυχήσατε …

2) ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΣΤΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ

Και στα δύο μνημόνια που ψήφισε και υπέγραψε η Ελληνική Βουλή γίνεται λόγος για άμεση απελευθέρωση της Ελληνικής Αγοράς Ταξί .Σε κανένα σημείο όμως δεν αναφέρεται ότι στόχος της Τρόικα και της Ελληνικής Κυβέρνησης είναι η ασυδοσία και η ύπαρξη μιας αγοράς χωρίς κανόνες .

Κατανοούμε και είμαστε υπέρ της κατάργησης όλων εκείνων των διατάξεων που αποτελούν τροχοπέδη για την ανάπτυξη του κλάδου και των υπηρεσιών προς τον πολίτη .Αφού λοιπόν η ελληνική Κυβέρνηση με τον Νόμο 3919 του 2010 αποφάσισε την απελευθέρωση κλειστών επαγγελμάτων είμαστε υποχρεωμένοι να το σεβαστούμε. Για να τεθεί λοιπόν σε ισχύ αυτός ο νόμος απαιτείται η δημιουργία εφαρμοστικού νόμου από το Υπουργείο Μεταφορών .Χωρίς εφαρμοστικό νόμο ο ν.3919 δεν έχει καμία αξία .Σε αυτό ακριβώς το σημείο , δηλαδή στην δημιουργία του εφαρμοστικού νόμου βρισκόμαστε σήμερα .

3) ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΑ ΤΑΞΙ

Με την τοποθέτηση του κ.Μάκη Βορίδη στην ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών άνοιξε ένας νέος κύκλος συνομιλιών και συνεργασίας με την Κυβέρνηση .Ο νέος Υπουργός αφού «πέταξε» στο καλάθι των αχρήστων το νομοσχέδιο της ντροπής του προκατόχου του, ξεκίνησε από την αρχή την παραγωγή ενός νόμου που θα ανταποκρίνεται και στον ν.3919 και στις επιταγές της Τρόικας , στις ανάγκες της Ελληνικής Κοινωνίας και στις προτάσεις που κατατέθηκαν από την Πανελλήνια Ομοσπονδία Ταξί .Η συνεργασία μας με το Υπουργείο Μεταφορών ήταν άψογη και με αμοιβαίες υποχωρήσεις καταλήξαμε σε ένα ουσιαστικό και πλήρες από κάθε άποψη νομοσχέδιο .Όπως τόνισε και ο κ. Βορίδης πολύ σύντομα θα δοθεί προς διαβούλευση στους αρμόδιους φορείς .

Για το Δ.Σ.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                        Ο Γ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΘΥΜΙΟΣ                           ΚΩΣΤΑΣ ΔΗΜΟΣ