- 14/06/2023
- Posted by: applebite
- Κατηγορία: Τελευταία Νέα Ταξί
Πραγματοποιήθηκε χθες η προγραμματισμένη συνάντηση του Υφυπουργού Μεταφορών κ. Κεφαλογιάννη με το προεδρείο της Π.Ο.Ε.Ι.Α.Τ.Α. Στην δίωρη συνάντηση συζητήθηκαν όλα τα θέματα που αφορούν τον κλάδο μας και περιέχονταν στο υπόμνημα που καταθέσαμε. Η πρόθεση του υπουργείου είναι να δοθεί λύση σε σύντομο χρονικό διάστημα.
Ήδη στο νομοσχέδιο που θα κατατεθεί στην Βουλή προς ψήφιση, αποσύρθηκε η διάταξη που προέβλεπε την κατάργηση της δυνατότητας των ταξί να πραγματοποιούν μεταφορές ασυνόδευτων δεμάτων.
Προς
Υπουργείο Μεταφορών Υποδομών & Δικτύων
Υφυπουργό κ.Γιάννη Κεφαλογιάννη
Αθήνα 21/01/2020
Αριθμ.Πρωτ.: 1501
ΘΕΜΑΤΑ ΤΩΝ Ε.Δ.Χ ΤΑΞΙ ΠΡΟΣ ΑΜΕΣΗ ΔΙΕΥΘΕΤΗΣΗ
- 1.Να δίδεται η δυνατότητα στους κατόχους Ε.Δ.Χ να ταξινομούν σε αντικατάσταση των οχημάτων, αυτοκίνητα έως 9 θέσεων με ταμειακή μηχανή και ταξίμετρο. Η τιμή θα προσαυξάνετε κατά 25% όταν στο όχημα υπάρχουν πάνω από 4 επιβάτες . Αυτό ισχύει στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης (Γερμανία, Ισπανία, Γαλλία, Αγγλία, Ιταλία, Βέλγιο κλπ.)
- 2.Διόρθωση στο Ν.4530/2018, άρθρο 7, παράγραφος 3. Να επιτρέπεται η υποβολή ένστασης στις αποφάσεις του Πειθαρχικού Συμβουλίου.
- 3.Νομοθετική ρύθμιση για τις παλιές ποινές Νόμος 4530/2018, .Άρθρο 10 παρ. 3. Παραγραφή όλων των πειθαρχικών παραπτωμάτων μετά την παρέλευση τριετίας,.
4. Α. H ενιαία ελάχιστη τιμή (150 ευρώ) στις συμβάσεις μίσθωσης Ε.Ι.Χ να ισχύει για όλη την Ελλάδα. Επίσης και η τρίωρη ελάχιστη σύμβαση να ισχύει για όλη την επικράτεια, ή
Β. για τη νησιωτική Ελλάδα διάρκεια σύμβασης μιας ώρας με ελάχιστη χρέωση 60 ευρώ.
Επιπλέον χρέωση 40 ευρώ ανά/ώρα αν η σύμβαση έχει διάρκεια μεγαλύτερη των τριών ωρών.
- 5. Άμεση εφαρμογή του Νόμου για απαγόρευση είσπραξης κομίστρου από διαμεσολαβητικές εφαρμογές. (Ν.4446/2016 και Ευρωπαϊκή Οδηγία 821). Εκκρεμούν οι αντίστοιχες εγκύκλιοι (απορρέουν από το N.4530/2018).
Η πρότασή μας είναι:
Υποχρέωση εγκατάστασης POS σε όσα ταξί συνεργάζονται με διαμεσολαβητικές εταιρείες. Με αυτό τον τρόπο θα γίνεται η είσπραξη από τον επαγγελματία-ταξιτζή και όχι από οποιοδήποτε μεσάζοντα. Άλλωστε, στην Ευρώπη –όπως και στην Ελλάδα- απαγορεύεται η είσπραξη για λογαριασμό τρίτων (Ν.4446/2016).
6. Άμεση αξιοποίηση όλων των δυνατοτήτων της ψηφιακής πλατφόρμας του ΥΜΕ για τις συμβάσεις των Ε.Ι.Χ. και εντατικοποίηση των ελέγχων για την καταπολέμηση της υποκλοπής μεταφορικού έργου από το οποίο η Πολιτεία χάνει τεράστια έσοδα. (π.χ. ελέγχεται η τιμή (90)ευρώ αλλά όχι η πραγματική χρονική διάρκεια της διαδρομής).
7. Επανέλεγχος όλων των φακέλων των ειδικών αδειών και έκδοση νέας κάρτας (νέου τύπου).
- 8.Άμεση ενεργοποίηση των συνεργείων ελέγχων για Ε.Δ.Χ. και Ε.Ι.Χ
- 9.Να μην καταργηθεί το άρθρο 17 του Ν.4530/2018 (υποχρέωση των Δήμων για δημιουργία σταθμών στάθμευσης-πιάτσες).
- 10.Να μην τροποποιηθούν τα άρθρα 12 και 13 του Ν.4530/2018(Προσωπικά δεδομένα).
- 11.Να μην καταργηθεί η δυνατότητα να πραγματοποιούν τα ταξί μεταφορές με ασυνόδευτα δέματα.
- 12.Εισήγηση προς το Υπουργείο Δικαιοσύνης για νομοθετική ρύθμιση στο Νόμο για μεταφορά λαθρομεταναστών και νόμου περί Ναρκωτικών. Να τιμωρείται ο οδηγός και όχι το όχημα. Να μην παρακρατείται η άδεια του οχήματος και το όχημα πριν τελεσιδικίσει η υπόθεση.
- 13. Ανάρτηση ενδεικτικών τιμών για διαδρομές με ταξί σε όλες τις εισόδους των πόλεων, αεροδρόμια, λιμάνια (κρουαζιερόπλοια) σταθμούς λεωφορείων και τρένων).