- 14/06/2023
- Posted by: applebite
- Κατηγορία: Τελευταία Νέα Ταξί
Του Μάκη Κασιδιάρη, αντιπροέδρου του ΣΑΤΑ
Από τον Ιούνιο του 2015 όταν και καταθέσαμε στο υπουργείο Μεταφορών μία λίστα με θέματα που χρήζουν άμεσης διευθέτησης, πέρασαν σχεδόν δέκα μήνες. Η πρόοδος που επιτεύχθηκε περιορίζεται σε φιλολογική αποδοχή των αιτημάτων μας, όχι όμως σε ουσιαστική, δηλαδή στην διευθετησή τους με υπουργικές αποφάσεις, τροποποιήσεις νόμου ή εγκυκλίους. Το χρονικό διάστημα θεωρώ ότι ήταν αρκετό, για να λυθούν κάποιες από τις παρακάτω εκκρεμότητες, δυστυχώς όμως δεν έχει γίνει τίποτα.
Τροποποιήσεις του άρθρου 85 του Ν. 4070
1. Τροποποίηση της διαδικασίας έκδοσης νέων αδειών (πρώτα να βγαίνει η απόφαση για τυχόν νέες άδειες μέσω μαθηματικού τύπου και μετά να γίνεται η πρόσκληση ενδιαφέροντος).
2. Να καταργηθεί το Bonus (0,5 %) που δίνει ο νόμος στον περιφερειάρχη στην έκδοση νέων αδειών.
3. Να αλλάξει ο χρόνος αδειοδότησης, αφού βασικός συντελεστής για τον μαθηματικό τύπο είναι ξ απογραφή πληθυσμού η οποία γίνεται ανά 10 χρόνια.
4. Να μειωθούν τα ποσοστά ιδιοκτησίας στο σύνολο του στόλου από 3% στην Αθήνα και 5% στην Επαρχία σε 1% και 2% αντίστοιχα.
Κανονισμός Λειτουργίας – Ειδική Άδεια – Οχήματα ΕΙΔΜΙΣΘ
1. Έκδοση νέου κανονισμού λειτουργίας.
2. Μείωση ορίου ηλικίας για την έκδοση της ειδικής άδειας αφού καταργήθηκε η έκδοση επαγγελματικού διπλώματος στα 21.
3. Να εκδοθεί Υπουργική Απόφαση σχετικά με το τιμολόγιο και να καταργηθεί στην παράγραφο 4α του άρθρου 105 η φράση «Με το δημόσιο ή με Ν.Π.Δ.Δ.»
4. Να εκδοθεί εγκύκλιος που θα προσδιορίζει με σαφήνεια τα εξωτερικά χαρακτηριστικά των ΕΙΔΜΙΣΘ και ΕΙΔΜΕΤ τα οποία δεν πρέπει να φέρουν τη λέξη ΤΑΞΙ.
5. Να επανέλθει η 12ωρη σύμβαση που προβλέπεται στον Ν. 4093.
6. Να καταργηθεί η δυνατότητα των τουριστικών καταλυμάτων να μεταφέρουν τους πελάτες τους με οχήματα που προήλθαν από χρηματοδοτική μίσθωση.
7. Να έχουν αρμοδιότητα ελέγχου σε οχήματα του Ν. 4093/12 υποπαράγραφο Η2 περίπτωση 1 & 5 και τα ΜΚΕ του Ν. 3446/06
8. Να μην αλλάξει το άρθρο 83 & 84 του Ν. 4070/12 περί της ένοιας και της αλλαγής της έδρας.
Μεικτά Κλιμάκια Ελέγχου
Μετά την έκδοση της απόφασης για τα διακριτικά γνωρίσματα των εκμισθωμένων επιβατηγών ΙΧ αυτοκινήτων με οδηγό, ζητήσαμε από τον Υπουργό Μεταφορών κ. Σπίρτζη την έκδοση απόφασης που θα δίνει τη δυνατότητα ελέγχου και στα Μεικτά Κλιμάκια Ελέγχου (Ν. 3446/06 ΦΕΚ 49Α 10/03/06), στα οποία να συμμετέχει και εκπρόσωπος του κλάδου μας.
Δεν μπορώ να καταλάβω τους λόγους αυτής της καθυστέρησης, ξέρω όμως ότι χωρίς να υπάρχει σοβαρός λόγος , συσσωρεύονται εκκρεμότητες, οι οποίες δυσχεραίνουν την καθημερινότητα του ταξιτζή. Το προεδρείο της Ομοσπονδίας θα συνεχίσει να πιέζει, προκειμένου – έστω και καθυστερημένα- να ικανοποιηθούν τα αιτήματά μας.