- 14/06/2023
- Posted by: applebite
- Κατηγορία: Τελευταία Νέα Ταξί
Η συνάντηση του τομεάρχη Μεταφορών της Νέας Δημοκρατίας Κώστα Καραμανλή με το Διοικητικό Συμβούλιο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί επιβεβαίωσε την γενικότερη εικόνα που έχει η αξιωματική αντιπολίτευση για τον κλάδο μας και το μέλλον του. Η προσπάθεια να γεφυρωθεί το χάσμα που υπάρχει και να πέσουν οι τόνοι, εντάσσετε στην στρατηγική του υπνωτισμού και της έξωθεν καλής μαρτυρίας (ανοικτοί σε διάλογο, ανταλλαγή απόψεων με τον κλάδο κ.ο.κ.) προφανώς για λαική και συνδικαλιστική κατανάλωση.
Η ουσία του προβλήματος όμως, η πληγή που έχει ανοίξει από το νομοθετικό τερατούργημα των Χατζηδάκη, Κεφαλογιάννη (υπουργών της προηγούμενης κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας) παραμένει ανοικτή και όπως δήλωσε ο κ. Καραμανλής, η Νέα Δημοκρατία εμμένει σε αυτό το νομοθετικό πλαίσιο, θεωρώντας το σύγχρονο και λειτουργικό. Πάνω σε αυτό το ‘’τρύπιο’’ και γεμάτο από παράθυρα παρανομίας(τα οποία χτίστηκαν με μεγάλη μαεστρία από τους νεοφιλελεύθερους εμπνευστές του) πάτησε η Uber και κλέβει ανενόχλητη μεταφορικό έργο από τα ταξί. Αυτό, στη Νέα Δημοκρατία το γνωρίζουν. Το γιατί δεν θέλουν να το αλλάξουν, το αφήνω στην κρίση των αναγνωστών και του επιβατικού κοινού…
Και για να είμαστε ξεκάθαροι , απέναντι στους πολιτικούς φορείς και απέναντι στο επιβατικό κοινό, ποτέ δεν είπαμε ότι το θεσμικό πλαίσιο που διέπει τις επιβατικές μεταφορές πρέπει να είναι κομμένο και ραμμένο στα μέτρα των αυτοκινητιστών ταξί, αλλά να υπηρετεί πρώτα από όλα το εθνικό συμφέρον και φυσικά τον τουρισμό. Υποτίθεται ότι με αυτό το σκεπτικό ‘’δούλεψαν’’ οι προηγούμενες κυβερνήσεις της Νέας Δημοκρατίας αλλά αυτό που δημιούργησαν, δεν βελτίωσε τις παρεχόμενες τουριστικές υπηρεσίες αλλά τα αφορολόγητα κέρδη της Uber. Ας μας εξηγήσει ο τομεάρχης Μεταφορών κ. Καραμανλής, ή ο Κωστής Χατζηδάκης που έφτιαξε το νόμο, ή όποιος άλλος θέλει από τη Νέα Δημοκρατία, ποια προσφορά παρέχει στην εθνική οικονομία και τον τουρισμό, μια (από τις πολλές) διαδρομή Μοσχάτο-Καλλιθέα αξίας 3 ευρώ που παράνομα εκτελούν αυτοκίνητα της Uber;
Ας μας πουν, ότι αυτή η διαδρομή έγινε με εξάωρη σύμβαση(όπως ορίζει ο νόμος) ότι βελτιώνει τις τουριστικές μεταφορές ( όπως ήταν το σκεπτικό του νομοθέτη) , ότι αποδόθηκαν όλοι οι προβλεπόμενοι φόροι στο ελληνικό κράτος. Έτσι είναι… αν έτσι νομίζουν.
Μην έχουν όμως την απαίτηση , ούτε να το πιστέψουμε, ούτε να το αποδεχτούμε. Μην έχουν την απαίτηση να αυτοφιμωθούμε, για να μην διαταράξουμε τις ‘’καλές’’ σχέσεις στελεχών της Νέας Δημοκρατίας με την αμερικάνικη πολυεθνική. Αυτό είναι ένα εσωτερικό ζήτημα του κόμματος και θα πρέπει να το λύσουν μεταξύ τους, χωρίς να ποντάρουν στη δική μας ανοχή.
Λυτούς και δεμένους
Αυτό που ενδιαφέρει τον κλάδο των ταξί, είναι η βελτίωση του ισχύοντος νομοθετικού πλαισίου με τέτοιο τρόπο που θα κλείνει τα παράθυρα της παραβατικότητας και δεν θα αφήνει περιθώρια παρερμηνείας πάνω στα οποία θα βασίζεται η Uber και η κάθε Uber για να κλέβει μεταφορικό έργο.
Καταλαβαίνω ότι η πρόθεση του Υπουργείου Μεταφορών για δικαιοσύνη στον τομέα επιβατικών μεταφορών, σκόρπισε κύμα ανησυχίας σε όλα τα νεοφιλελεύθερα στελέχη όχι μόνο της Νέας Δημοκρατίας αλλά και άλλων κομμάτων της αντιπολίτευσης. Ξέρω ότι θα βάλουν (Ευρωπαίους, Κύπριους, Αμερικάνους) λυτούς και δεμένους προκειμένου να φρενάρουν το νομοσχέδιο που θα φέρει στη Βουλή το Υπουργείο Μεταφορών. Μην περιμένουν ότι θα βρουν συμμάχους από τον χώρο του ταξί σε αυτή την προσπάθεια. Όσο κι αν προσπαθούν να σπείρουν τη διχόνοια μεταξύ αυτοκινητιστών , για να μας διασπάσουν και να μας κάνουν ‘’ευκολότερους’’, δεν πρόκειται να πετύχουν απολύτως τίποτα. Ελπίζω να το διαβάσει αυτό ο κ. Αυγενάκης.
Ανυπάκουα ‘’πρόβατα’’
Στη Νέα Δημοκρατία έχουν παρεξηγήσει κάποια πράγματα. Θεωρούν ότι οι υποστηρικτές του κόμματος είναι ‘’πρόβατα’’ που οδηγούνται όπως και όπου προστάζει ο εκάστοτε αρχηγός της. Δεν είναι έτσι. Ως κλάδος υποστηρίξαμε τη Νέα Δημοκρατία του ριζοσπαστικού φιλελευθερισμού. Μάθαμε να αγωνιζόμαστε σε ένα περιβάλλον δικαιοσύνης με σταθερούς όρους και κανόνες για όλους. Στηρίξαμε μια παράταξη η οποία πίστευε ότι το θεμιτό κέρδος από τους εγαζόμενους και τις επιχειρήσεις, δεν ήταν έγκλημα, αλλά βασική προυπόθεση ανάπτυξης για όλη την ελληνική κοινωνία. Γίναμε συνειδητά οπαδοί και διαφημιστές μιας ιδεολογίας, που εφαρμόστηκε στην πράξη (από τις κυβερνήσεις Κωνσταντίνου και Κώστα Καραμανλή) και η οποία κατέληγε σε δικαίωση της εργασίας και σε δικαιοσύνη στην οικονομία.
Αυτή η Νέα Δημοκρατία πέρασε στην ιστορία. Στη θέση της, με το ίδιο όνομα, υπάρχει ένα νεοφιλελεύθερο κίνημα, αντιγραφή από τη Δράση, με αρχηγό τον Κυριάκο Μητσοτάκη και υπαρχηγό τον Λευτέρη Αυγενάκη. Η αυτορύθμιση της αγοράς αντικατέστησε την δικαιοσύνη στην οικονομία και η παράδοση του εθνικού πλούτου στις πολυεθνικές και στα καρτέλ κατακρεούργησε την δικαίωση της εργασίας. Τώρα πλέον οι άνθρωποι πρέπει να υπηρετούν την οικονομία. Τώρα πλέον το αθέμιτο κέρδος αγιοποιήθηκε.
Αυτό το νεοφιλελεύθερο προσωπείο της Νέας Δημοκρατίας δεν εξαντλείται μόνο στον κλάδο των ταξί. Απλώνεται σε όλο το φάσμα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, οι οποίες θα πολτοποιηθούν στο μίξερ της παγκοσμιοποίησης και της κατάργησης των εθνικών συνόρων. Αυτές τις πολιτικές πρεσβεύει σήμερα η παράταξη του Κυριάκου Μητσοτάκη.
Σε αυτή τη Νέα Δημοκρατία δεν έχουμε καμία θέση…