- 14/06/2023
- Posted by: applebite
- Κατηγορία: Τελευταία Νέα Ταξί
Σε συνέχεια της συνέντευξης του Αντιπροέδρου ΝΔ κ. Άδωνι Γεωργιάδη, στο ΑΠΕ και σε σχέση με τα όσα αναφέρει για την Τaxibeat, τους ταξιτζήδες, και την επίθεση στον Πρόεδρο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Επαγγελματιών Ιδιοκτητών Αυτοκινητιστών Ταξί και Αγοραίων (ΠΟΕΙΑΤΑ), ο κ. Θύμιος Λυμπερόπουλος εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση:
Δεν μου προκαλεί εντύπωση το ύφος και οι προσβολές του κ. Άδωνι Γεωργιάδη κατά του κλάδου μας και εμένα προσωπικά.
Οφείλω όμως και θα το κάνω με πάθος και συνέπεια να απαντώ, όχι γιατί νιώθω προσβεβλημένος από μία πολιτική παρέμβαση όπως του κ. Γεωργιάδη, μάλλον με τιμά αυτή η λάσπη από ένα τέτοιο πολιτικό, αλλά γιατί η παραπληροφόρηση και η σπέκουλα στρέφει τη μία κοινωνική ομάδα απέναντι στην άλλη. Είναι μία επικίνδυνη και αντεθνική πολιτική ενέργεια στα χρόνια της κρίσης. Στο πλαίσιο αυτής της λογικής ενημερώνω τον κ. Γεωργιάδη και όλους όσους υιοθετούν τον αγώνα του υπέρ του κανιβαλισμού της αγοράς των ταξί, για τα ακόλουθα:
Πρώτον
Η Γερμανική Beat ορίζει το κόμιστρο αυθαίρετα, βάση δικού της αλγορίθμου και με βάση τη δική της εμπορική πολιτική, όμοια με ένα σούπερ μάρκετ, με προσφορές, κουπόνια, επιδοτήσεις κλπ. Μόνο οι Ελληνικοί νόμοι ορίζουν τη χρέωση στα ταξί και όχι οι ιδιωτικές εταιρίες, για την προστασία της αγοράς και της κοινωνίας. Η Γερμανική Beat επιχειρεί με περίεργες μεθοδεύσεις να διεισδύσει σε μία αγορά προκειμένου να την υποδουλώσει, επιβάλλοντας τη λογική του καρτέλ που θέλει εξαθλιωμένους οδηγούς και απόλυτα ελεγχόμενο επιβατικό κοινό – πολιτικά και οικονομικά. Ο κ. Γεωργιάδης θα πρέπει να αποφασίσει αν είναι με τους νόμους του κράτους ή υπερασπίζεται κάποιο άλλο πολίτευμα, για παράδειγμα αυτό της εταιρικής διαδικτυακής επίπλαστης δημοκρατίας.
Δεύτερον
Η Γερμανική Beat και ο «διαφημιστής» της στην Ελλάδα κ. Γεωργιάδης ισχυρίζεται πως η εν λόγω εταιρία αξιολογεί τους οδηγούς και εκσυγχρονίζει την αγορά. Η αξιολόγηση των επαγγελματιών οδηγών και των οχημάτων τους γίνεται με βάση τους νόμους και διατάξεις του Ελληνικού κράτους. Ελεγκτές αλλά και αποδέκτες επιβραβεύσεων ή παραπόνων για την προστασία της αγοράς και του κοινωνικού συνόλου είναι μόνο οι σχετικά κατοχυρωμένοι φορείς και οι επαγγελματικές ενώσεις. Το rating (αξιολόγηση) μέσω Γερμανικής Beat, μεμονωμένων οδηγών (και όχι π.χ. του συνόλου μίας εταιρίας ΡΑΔΙΟΤΑΞΙ) προκαλεί στρεβλώσεις, ρατσιστικές προσεγγίσεις και επιδέχεται ΜΟΝΟ αμφισβητήσεων. Το rating της Γερμανικής Beat είναι μία επιχειρηματική «άποψη» με προφανείς στόχους ελέγχου και καπηλείας των οδηγών και όχι κοινωνική ανάγκη ή «κίνημα» όπως παρουσιάζεται. Είναι αδιανόητο που και σε αυτό τον τομέα της δήθεν αξιολόγησης, ο κ. Γεωργιάδης καταλύει τους νόμους του κράτους και ισχυρίζεται πως μία εταιρία αναλαμβάνει το ρόλο του κοινωνικού και επαγγελματικού κριτή των πάντων. Ακόμη όμως και να είναι κίνημα, λιγότεροι από 50.000 πελάτες/χρήστες/άσχετοι της Γερμανικής Beat, έχουν συμμετάσχει στην κοινωνικοεταιρική της καμπάνια. Οι υπόλοιποι 950.000 πελάτες της που ισχυρίζεται ότι έχει που πήγαν; Να σας πω που πήγαν: σύμφωνα με τον κανόνα της αξιολόγησης που ο κ. Γεωργιάδης υπερασπίζεται, της γύρισαν την πλάτη. Με τον ίδιο κανόνα της Γερμανικής Beat και του κ. Γεωργιάδη, αμφότεροι (εταιρία και πολιτικός) πρέπει να αποσυρθούν γιατί η δική τους διαδικτυακή ζούγκλα τους καταδίκασε! Δεν τους αρέσει; Προσοχή λοιπόν στους αυτοματισμούς και στα συμπεράσματα που εξάγονται από οποιαδήποτε συμπεριφορά. Είπαμε κ. Γεωργιάδη έχουμε νόμους και είστε εκπρόσωπός τους. Το θυμάστε;
Τρίτον
Ισχυρίζεται ο κ. Γεωργιάδης πως η Γερμανική Beat συνιστά τεχνολογική καινοτομία για τους «παλαιολιθικούς» ταξιτζήδες. Σπέκουλα και Ψέμα μαζί! Διαδικτυακές εφαρμογές «αναζήτησης» ταξί, έχουν ήδη αναπτυχθεί από τις Ελληνικές εταιρίες ΡΑΔΙΟΤΑΞΙ και τιμολογούν με βάση το ισχύον νομικό καθεστώς. Η ζουγκλοποίηση της αγοράς από την Beat και την UBER που ο κ. Γεωργιάδης υπερασπίζεται ανάλογα με τα πολιτικά του φεγγάρια, δεν αποτελεί καινοτομία. Η Ομοσπονδία μας και οι ενώσεις μας διαρκώς εκσυγχρονίζονται – σύμφωνα πάντα με τους νόμους του κράτους που ο κ. Γεωργιάδης υπηρετεί ή θέλει να υπηρετεί ως βουλευτής.
Τέταρτον
Ο κ. Γεωργιάδης υποστηρίζει πως την Γερμανική Beat την έχουν αγκαλιάσει όλοι οι Έλληνες ταξιτζήδες και πως τους άνοιξε την αγορά. Άλλη μία Σπέκουλα και Ψέμα μαζί! Σε σύνολο 20.000.000 διαδρομών ποιο είναι το ποσοστό που έχει «πουλήσει» η Γερμανική Beat; Απειροελάχιστο! Αυτή τη στιγμή είναι λιγότεροι από 1.500 (συνεχώς μειούμενοι) οι επαγγελματίες οδηγοί που έχουν συμβιβαστεί – λόγω κρίσης – με το διαδικτυακό face control και την πολλαπλάσια έκθεση σε κινδύνους. Είναι δε πάρα πολύ λίγοι σε σχέση με τους δεκάδες χιλιάδες του κλάδου. Για αυτούς τους οδηγούς η Γερμανική Beat είναι ένα ακόμη διαδικτυακό σημείο εύρεσης πελατών και όχι φυσικά το μοναδικό και σωτήριο όπως λέγεται. Και επειδή ο κ. Γεωργιάδης τα χρόνια του Μνημονίου κάνει πολιτική καριέρα με τον πόνο των πολλών και αγνοεί την πραγματική κρίση, οφείλω να τον ενημερώσω πως όταν το κοινό δεν έχει χρήματα για μία υπηρεσία, ξαφνικά δεν αποκτά λόγω των… Beat κανιβαλιστικών φαινομένων. Είναι και αυτό καινοτομία;
Πέμπτον
Ο κ. Γεωργιάδης ισχυρίζεται πως εκπροσωπώ τη μειοψηφία των συναδέλφων μου. Εδώ πάλι προσοχή! Ενημερώνω τον κ. Γεωργιάδη πως οι συνάδελφοί μου στην Αττική και σε όλη την Ελλάδα με έχουν εκλέξει. Σε αντίθεση με τον κ. Γεωργιάδη που τον έχει διορίσει ως αντιπρόεδρο, ο πρόεδρός του, ως προϊόν πολιτικής συμφωνίας. Ο κ. Γεωργιάδης σπιλώνει τη δική μου δημοκρατικά κατακτηθείσα θέση, ίσως γιατί κατά τις εκλογές για την προεδρία του κόμματος που βρίσκεται αυτό τον καιρό και παρά τις μετακινήσεις δεκάδων χιλιάδων ψηφοφόρων από άλλα κόμματα, βρέθηκε στην τελευταία θέση.
Τέλος προτρέπω τον κ. Γεωργιάδη να μεταφράσει τη συνέντευξή του στην άπταιστη Γερμανική. Να τη στείλει στη Daimler που είναι ιδιοκτήτρια εταιρία του Beat δούρειου ίππου στην Ελληνική αγορά. Ίσως έτσι κερδίσει μία ώρα νωρίτερα την αποκλειστικότητα των τηλεπωλήσεων της Mercedes. Το κάνει ήδη αλλά με λανθασμένο όχημα, τη Βουλή των Ελλήνων.
Στέλνω δυνατό μήνυμα προς κάθε κατεύθυνση. Δεν θα επιτρέψουμε τον κοινωνικό διχασμό προς όφελος της καρτελοποίησης και συγγενών αντεθνικών συμφερόντων. Οι Έλληνες επαγγελματίες που ζουν με τιμιότητα από τη αγορά της αυτοκίνησης είναι εκατοντάδες χιλιάδες μαζί με τις οικογένειές τους.
Θα απαντούμε στη λάσπη και την παραπληροφόρηση. Θα λειτουργούμε με γνώμονα την κοινωνική συνοχή και τους νόμους του κράτους.
Είμαστε πολλοί και είναι λίγοι!